Post by brumdiretaswell on Feb 23, 2022 10:47:21 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Link Animal ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Link Animal IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa rajattomasti kiteitä ▞▞▞
▞▞▞ Link Animal 2022 version ▞▞▞
Se on erittäin hauskaa ja koukuttavaa
se on hauska pelata...mutta vietän liian paljon aikaa katsellen mainoksia, joita en KOSKAAN lataa. Minun täytyy lähteä.
Onet пао пао Головоломки ngh
Ihana peli, liian koukuttava, kun pelaat kerran, et halua lopettaa, erittäin hauska, kannattaa asentaa
Minulla ei ole rahaa peliin
Hauska peli, mutta en halua aloittaa alusta joka kerta. Toivon, että se vain vie sinut takaisin tasolle, josta et päässyt läpi.
Hassua, mutta miksi meidän pitäisi käynnistää koko peli uudelleen, kun aika on ohi? Muuten on kivaa
Miksi pitää joka kerta tasolla 1?
Vaihdoin 3 tähden yhdeksi. Syy, miksi en voi suorittaa tasoa, alkaa kaikki alusta tasolle yksi?! MIKSI !!!? Tykkäsin pelata peliä, mutta ei kiitos, että poistan sen. Surullista tehdä niin.
Sen hieno ja fun.wonderful peli on pelaamisen arvoinen. Arvostele se 100% loistavaksi tuottajien ansiosta, että se on niin hauskaa.
Ensin muutama helppo ja sitten paljon vaikeampi
Poista asennus, yhdistä eläin kirjastoittain. Sitä ei voi asentaa, korjaa se.
Todella nauttia pelistä. Täydellinen minulle, koska en pidä nopeista peleistä. Kiitos.
Suosittele aina ostoa
Sen paikka hauskaa. Vietän päiviä tätä peliä pelaten. Yritän voittaa oman korkeimman tasoni.
Kiva. Mutta sinulla pitäisi olla vähintään 5 elämää nauttiaksesi pelistä. Lisää yrityksiä. Nyt päädyin tasolle 27. Ja epäonnistuin, joten nyt se alkaa taas tasolta 1. En halua pelata sitä tasoa 1 uudelleen. Eli poista asennus
Joka kerta kun en suorita tasoa määrättynä aikana, se kysyy, haluanko katsoa videota pidemmän aikaa, napsautan kyllä ja peli pysähtyy ja sulkeutuu ja kun palaan siihen, se on potkaissut minut takaisin tasolle yksi.
Onnellista peliä
Rakastan tämän pelin pelaamista ja haluaisin ylittää tason 36, mutta en voi...koska ***-peli ei missään olosuhteissa anna minun maksaa mistään, se ei vie rahojani ... APUA APUA APUA
Hyvä peli aloittaa .. mutta menetti kiinnostukseni, kun jouduin aloittamaan uudelleen tasolta 1... menetin kiinnostukseni 2 päivässä.. Sen sijaan, että aloittaisin uudelleen tasolta 1... sinun pitäisi antaa toistaa taso, jolla hävisimme.
Ts e paras
Hauskoja haasteita muistisi tarvitsee aikaa katso mainos ja hanki niitä. älä mene hakemaan pay pal-korttia
Erittäin mielenkiintoinen peli
Tämä peli on aika hyödytön
Tämä peli on ajastettu, eikä se anna sinun lopettaa peliä ja sinun on aloitettava alusta. Tämä ei ole minusta hauskaa, ja sinun on katsottava ja nähtävä paljon, enkä saa peliä loppuun. Olen vanhempi ja halusin kokeilla jotain erilaista!
Miksi tässä pelissä on häiritseviä bannerimainoksia, jotka estävät pelin ohjaimia? En voi enää käyttää yläsäätimiä, ja peli on nyt liian vaikea pelata. Valoisalla puolella sillä ei enää ole tuota ärsyttävää 20 sekunnin aikarajaa, mutta se on taas mennyt huonoon suuntaan.
Link Animal Kirakós játékok jqq
Link Animal თავსატეხი nid
Pidän tästä pelistä
Rakastan tätä kuvapeliä enemmän kuin minä, Pokemonin eläinlinkki tämä antaa sinulle paremman käsityksen siitä, millä tasolla saavutat, eikä se jatkuvasti aloita sinua alusta ja ota pisteitä tulet pelaamaan, sinulla on hauskaa pelisijoittajat
Tyhmä peli. Hyppää aina takaisin tasolle yksi.
Gamenya gak bisa di acsess ?
Rakastan one-t-pelaamista... itse sovellus on suunniteltu erittäin hyvin...se on todella sujuva ja hauska pelikokemus, mutta samalla omituisesti melko haastava... henkisesti stimuloiva tehostin joka kerta kun pelaan!!!! *****
On hauska pelata. Mutta tämä St Patrick's Day -musiikki on ärsyttävää.
Link Animal እንቆቅልሽ dqw
Erittäin koukuttava. Jokainen taso on yllätys. Et tiedä mihin suuntaan laatat ovat menossa. Rakastan sitä.
Mielenkiintoista
Tämä tekee vanhoille aivoilleni paljon hyvää
Speed Hero: Superhero Games Cabaran nny